Szukaj książki:


Symbolika stosowana w reklamach

Symbolika stosowana w reklamach

Autor: Marta Bluszcz

Wydawca: Wydawnictwo e-bookowo

Rok wydania: 2008

Języki: polski

Typ: ebook

Format: pdf

DRM: Tak

Rodzaj dystrybucji: Pobranie pliku z zabezpieczeniem watermark

Strony: 110

Czas: 1:42:00

12.00 PLN

Dodaj do koszyka
Wersja elektroniczna wysyłana na e-mail

Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory.


Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej.

Spis treści

WSTĘP

I. REKLAMA W MARKETINGU
1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym
2. Media reklamowe i ich skuteczność na rynku klienta indywidualnego
3. Instrumenty (elementy) reklamy i zasady tworzenia skutecznych przekazów
II. REKLAMA JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA KONSUMENTA
1. Psychologia reklamy a jej skuteczność na rynku dóbr konsumpcyjnych
2. Symbolika stosowana w reklamach a percepcja adresata
3. Badanie skuteczności reklamy w procesie

III. SYMBOLIKA STOSOWANA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIAŁYWANIE NA RYNEK WYROBÓW CZEKOLADOWYCH
1.Identyfikacja podmiotów sektora wyrobów czekoladowych
2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm
3. Skuteczność telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrobów czekoladowych w opinii konsumentów
BIBLIOGRAFIA
ANEKS


 Pobierz spis treści     Poleć znajomemu     Drukuj    


-->

Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
Jak kupować w księgarni.

Nie masz konta? Załóż je.

« cofnij