Szukaj książki:
Pokaż wszystkie: Nowości | Przeceny | Promocje | Wyprzedaże

Zarządzanie


KOMPETENCJE MIĘDZYKULTUROWE WYD.2011

KOMPETENCJE MIĘDZYKULTUROWE WYD.2011

ISBN: 978-83-264-1476-3

Autor: MAGALA S.

Oprawa: miękka

Ilość stron: 278

Rok wydania: 2011

Wydawnictwo: Wolters Kluwer

Pobierz spis treści

Niższa cena w Internecie:

59.00 PLN
56.05 PLN

Dodaj do koszyka

zagadnieniach związanych z kompetencjami międzykulturowymi, czyli umiejętnościami, które pozwalają efektywnie zarządzać organizacjami wielokulturowymi.

Czytelnik dowie się:
* jak traktować różnice kulturowe jako okazje do twórczego rozwoju, a nie przeszkody lub zagrożenia dla wysiłku zespołowego,
* jak zwalczać uprzedzenia i stereotypy, które tworzą bariery w skutecznej komunikacji,
* jakie działania mogą ułatwić zrozumienie zachowań, kultury, konfliktów, rozwoju i zmian w organizacji,
* jak rozwijać własne kompetencje międzykulturowe i tworzyć kreatywne społeczności w organizacjach.
Rozważania te są kluczowym elementem zarządzania w globalnym środowisku biznesowym i warunkiem rozumienia współczesnych organizacji.

Adresaci:
Zainteresują zarówno wykładowców i studentów kierunków związanych z zarządzaniem międzynarodowym oraz zarządzaniem zasobami ludzkimi, jak i konsultantów i menedżerów wszystkich szczebli, których praca wymaga wiedzy na temat funkcjonowania międzynarodowych korporacji.

Autor jest wybitnym naukowcem o międzynarodowej sławie, wywodzącym się z Polski. Cieszy się dużym uznaniem w środowisku naukowym tak europejskim, jak amerykańskim. Jestem przekonana, że książka ta wzbudzi olbrzymie zainteresowanie w najszerzej pojmowanych naukach społecznych, od zarządzania po socjologię, od etnologii po zarządzanie.
Prof. zw. dr hab. Monika Kostera, Uniwersytet Warszawski


Jest to książka niezwykle erudycyjna, z pogłębioną analizą najistotniejszych problemów z dziedziny badań nad kulturą i zarządzaniem organizacjami. Zdecydowanie pozytywnie odbiega poziomem od poradników i "tabloidalnych" podręczników serwowanych studentom kierunków organizacji i zarządzania w naszym kraju.
Prof. zw. dr hab. Krzysztof Tomasz Konecki, Uniwersytet Łódzki


 Pobierz spis treści     Poleć znajomemu     Drukuj    

WPŁYW ZAUFANIA NA ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM WYD.2011
WPŁYW ZAUFANIA NA ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM WYD.2011

Niższa cena w Internecie:

50.00 PLN
47.50 PLN

PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI METODY I PRZYKŁADY
PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI METODY I PRZYKŁADY

Niższa cena w Internecie:

60.00 PLN
57.00 PLN

ZACHOWANIA STRATEGICZNE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW SEKTORA MEBLARSKIEGO W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI
ZACHOWANIA STRATEGICZNE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW SEKTORA MEBLARSKIEGO W PROCESIE INTERNACJONALIZACJI

Niższa cena w Internecie:

9.00 PLN
8.55 PLN

WRÓG ZAANGAŻOWANIA SKOŃCZ Z FRUSTRACJĄ PRACOWNIKÓW I UWOLNIJ CAŁY ICH POTENCJAŁ
WRÓG ZAANGAŻOWANIA SKOŃCZ Z FRUSTRACJĄ PRACOWNIKÓW I UWOLNIJ CAŁY ICH POTENCJAŁ

Niższa cena w Internecie:

69.00 PLN
65.55 PLN

ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ
ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ

Niższa cena w Internecie:

56.00 PLN
53.20 PLN

ZARZĄDZANIE CZASEM JAK EFEKTYWNIE PLANOWAĆ I REALIZOWAĆ ZADANIA
ZARZĄDZANIE CZASEM JAK EFEKTYWNIE PLANOWAĆ I REALIZOWAĆ ZADANIA

Niższa cena w Internecie:

29.90 PLN
28.41 PLN


Tylko zalogowani użytkownicy mogą dodawać komentarze.
Jak kupować w księgarni.

Nie masz konta? Załóż je.

« cofnij